Achterstand

De huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Wanneer u niet op tijd betaalt, sturen wij een betalingsherinnering. Het kan gebeuren dat u uw huur niet op tijd kunt betalen. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij gaan graag met u in gesprek. Ook de gemeente kan u helpen met uw geldzaken.

Financiële problemen? Laat het ons weten!

Voorkom problemen en neem bij een betaalachterstand zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken dan samen met u naar een oplossing.

U kunt contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier.

Zayaz doet mee aan 'Vroegsignalering'

Samen met de gemeente en andere Bossche organisaties willen we schulden voorkomen en verminderen. Als het nodig lijkt, geeft Zayaz een seintje aan de gemeente of een hulpverlener. Het kan zijn dat iemand bij u op huisbezoek komt. Samen kunt u dan uw situatie bespreken. Bent u het hier niet mee eens? Laat het ons weten!

Blijvende huurachterstand? Wij nemen altijd contact op

Reageert u niet op ons of komen we niet tot een oplossing? Dan schakelen wij een deurwaarder in. Een deurwaarder brengt extra kosten met zich mee, die zijn voor uw rekening. In het uiterste geval kunnen wij u uit huis zetten, maar dit proberen we uiteraard altijd te voorkomen.

Vraag gerust om hulp

U kunt altijd terecht bij onze klantenservice, of het nu gaat om schulden of andere financiële zaken. U kunt ook direct bellen met 'Eerste Hulp bij Geldzaken' van de gemeente op 073-615 51 55. Of kijk op www.s-hertogenbosch.nl/schulden.