Reparatie melden

Is er iets kapot? Meld uw reparatie bij ons. U kunt dan meteen een afspraak plannen met onze monteur.

Zayaz volgt het advies van het RIVM. Want ook wij willen bijdragen aan het tegengaan van de verspreiding van het coronavirus. Heeft u een reparatie? Dan kunt u deze telefonisch of online bij ons melden. Vanwege de coronamaatregelen voeren wij reparaties contactloos uit. Bekijk hier hoe we dit doen.

Veel (spoed)reparaties meldt u direct bij onze leveranciers

Zo bent u sneller geholpen. U vindt hier hun contactgegevens:

  • Storing cv-installatie: bel Kemkens op 0412 - 63 05 55.
  • Glasschade: bel Van de Pol Glasservice op 073 - 532 50 52.
  • Rioolverstopping: bel Van der Velden Rioleringsbeheer op 073 - 622 04 00.
  • Klachten over schoonmaak in uw complex: bel Masterkey op 0800 - 0200 120.
  • Sleutels kwijt: bel De Sleutelspecialist op 073 - 621 32 13 (let op: eigen kosten).

Meld hier uw reparatie bij Zayaz:

Afspraak wijzigen of afzeggen

Wilt u uw afspraak met onze monteur wijzigen of afzeggen? Geef dit op tijd aan ons door! Stuur een e-mail naar klantenservice@zayaz.nl of bel ons op 073-648 24 00.

Onderhoud aan uw keuken, badkamer of toilet

Soms kunnen wij een keuken, badkamer of toilet niet meer repareren. In de meeste gevallen gaan wij dan over tot vervanging. Dit onderhoud vraagt nogal wat van u als huurder. Waar moet u voor, tijdens en na de werkzaamheden rekening mee houden? En hoe lang gaat het onderhoud duren? In deze video leggen we dat graag aan u uit. U kiest zelf welke informatie u wilt zien.

div>

Last van schimmel in huis? Bekijk deze video voor advies en tips!