Reparatie melden

U kunt bij ons een reparatie melden als er iets in of aan de woning kapot gaat. Soms kunnen wij iets niet meer maken. In dat geval vervangen wij wat kapot is. Op deze pagina plant u gemakkelijk en snel zelf een reparatie in met onze vakman.

Heeft u hulp nodig of maakt u liever persoonlijk een afspraak? Bel dan met onze klantenservice via 073 – 648 24 00. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 12.30 uur telefonisch bereikbaar.

Veel (spoed)reparaties meldt u direct bij onze leveranciers

Zo bent u sneller geholpen. U vindt hier hun contactgegevens:

  • Storing cv-installatie: bel Kemkens op 0412 - 63 05 55.
  • Glasschade: bel Van de Pol Glasservice op 073 - 532 50 52.
  • Rioolverstopping: bel Van der Velden Rioleringsbeheer op 073 - 622 04 00.
  • Klachten over schoonmaak in uw complex: bel Masterkey op 0800 - 0200 120.
  • Sleutels kwijt: bel De Sleutelspecialist op 073 - 621 32 13 (let op: eigen kosten).

Afspraak wijzigen of afzeggen

Wilt u uw afspraak met onze monteur wijzigen of afzeggen? Geef dit op tijd aan ons door! Bel ons op 073-648 24 00.

Onderhoud aan uw keuken, badkamer of toilet

Soms kunnen wij een keuken, badkamer of toilet niet meer repareren. In de meeste gevallen gaan wij dan over tot vervanging. Dit onderhoud vraagt nogal wat van u als huurder. Waar moet u voor, tijdens en na de werkzaamheden rekening mee houden? En hoe lang gaat het onderhoud duren? In deze video leggen we dat graag aan u uit. U kiest zelf welke informatie u wilt zien.

div>

Last van schimmel in huis? Bekijk deze video voor advies en tips!