Klacht of compliment

We willen allemaal een fijne plek om te wonen. Zayaz heeft daar een belangrijke rol in. Het kan natuurlijk zijn dat dingen niet lopen zoals u verwacht. Laat dit aan ons weten.

Reparatie, schade of overlast

Heeft u een reparatieverzoek? Deze kunt u hier melden. Meer over schade en het melden van schade leest u hier. Ervaart u overlast? Kijk dan hier wat u kunt doen.

Klacht over Zayaz

Heeft u al een verzoek of vraag ingediend en heeft dit nog niet tot een oplossing geleid? Dan horen wij dat graag. Laat ons weten wat uw klacht is. Geef zo duidelijk mogelijk aan wat de oorzaak van de klacht is en wat u van Zayaz verwacht. Een klacht melden kan via:

  • ons online contactformulier
  • telefonisch via 073 - 648 24 00
  • op kantoor; kom gewoon binnenlopen of plan vooraf uw afspraak in op kantoor.

    Wij reageren binnen 10 werkdagen inhoudelijk op uw klacht. Misschien niet meteen met een antwoord of oplossing. Maar we laten u in ieder geval weten wat we gaan doen.

    Welke klachten behandelen wij niet?
  • Een klacht over iets dat langer dan een jaar geleden is gebeurd.
  • Een anonieme klacht.
  • Een racistische of discriminerende klacht.

Compliment? Graag!

We horen het uiteraard ook graag als u tevreden bent. Bent u goed geholpen? Of enthousiast over uw (nieuwe) woning? Laat het weten!

Onafhankelijke geschillencommissie

Bent u het niet eens met de oplossing of het standpunt van Zayaz na het indienen van een klacht? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties.