Klacht of compliment
We willen allemaal een fijne plek om te wonen. Zayaz heeft daar een belangrijke rol in. Het kan natuurlijk zijn dat dingen niet lopen zoals u verwacht. Of dat u bijvoorbeeld overlast heeft van één van uw buren. Laat dit aan ons weten.
Klacht over Zayaz
Soms lopen dingen niet zoals u verwacht. Dat vinden we vervelend. We zoeken graag samen met u naar een oplossing. Laat ons weten wat uw klacht is. Dit doet u schriftelijk door een e-mail te sturen naar klantenservice@zayaz.nl. Of stuur ons een brief. Die kunt u op sturen naar of afgeven bij Stichting Zayaz, Eekbrouwersweg 8, 5233 VG 's-Hertogenbosch.
Wij reageren binnen 1 week op uw klacht. Misschien niet meteen met een antwoord of oplossing. Maar we laten u in ieder geval weten wat we gaan doen.
Heeft u een klacht en komt u er met Zayaz niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke Geschillencommissie.
Compliment? Graag!
We horen het graag als u een klacht heeft, zodat we u verder kunnen helpen. Maar uiteraard horen we het ook graag als u tevreden bent. Bent u goed geholpen? Of enthousiast over uw (nieuwe) woning? Laat het weten!
Overlast melden
Wilt u overlast bij ons melden, bijvoorbeeld over de schoonmaak of werkzaamheden van Zayaz? Vul dan hieronder uw gegevens in om dit bij ons te melden. Let op: ervaart u overlast van uw buren? Neem dan altijd eerst contact op met buurtbemiddeling.
En met klachten over bijvoorbeeld (zwerf)afval, een kapotte lantaarnpaal of losliggende stoeptegels? Gebruik dan de handige BuitenBeterApp van de gemeente!